Un lloc des d’on tirar pedres sense amagar la mà.

Assoc. Cat. Enginyeria Sense Fronteres a Girona

Desde hace tiempo colaboro con la Associació Catalana d’Enginyeria Sense Fronteres (Ingeniería Sin Fronteras). Con ellos he colaborado como cooperante, voluntario y trabajador, pero muchas/os de vosotros quizás no sepáis exactamente de qué va la cosa.

Por este motivo les hago entrega de este pequeño video (o intento de “salto a la fama“) que explica cómo entendemos desde el grupo de voluntarios de Girona la cooperación, la incidencia política y qué nos mueve a actuar, aquí y en Ecuador. Está en catalán y subtitulado en castellano, los actores no somos profesionales (incluso salgo yo), pero espero sea de su agrado

One response

  1. Hola Bert!

    T’escric perquè fa uns mesos vaig escriure al blog de Enginyers Sense Fronteres Girona perquè els volia fer una entrevista, i tu em vas passar la direcció.

    Els vaig escriure per demanar-los la entrevista i em van dir que en aquell moment, estaven una mica liats i que em contestarien més tard. Els he anat enviat de tant en tant algun mail per recorda’ls-hi i no em contesten.

    Com que segueixo força interessat per saber sobre el tema, he pensat que potser te la podria fer a tu, que pel que veig al blog estàs també molt ficat en el tema!!!

    Moltes gràcies i fins aviat!

    PD: perdona per escriure’t a través del blog, no he trobat el teu mail enlloc…

    13 Febrer 2012 a les 8:24 PM

Deixa un comentari

